A !

Fick ett A på idrottsuppgiften så här gald ja0 ! Det var bara jga och Kasper så ja, jag är nöjd!
Efter skolan så to jag 14 till stan coh mötte Yasmine och SAnjib. Vi tog 13 till Ikea och flumma runt som fan !!!! Haha det va några personer som trodde vi ar dockor när vi "sov"  dubbelsängen. Massa skoj. Sen leta lite julklappar och så... MEn hittade ingen. SUR ! Nu ska jag kolla lite på alla dåliga program som är på tv.
Fick ett A på idrottsuppgiften så här gald ja0 ! Det var bara jga och Kasper så ja, jag är nöjd!
Efter skolan så to jag 14 till stan coh mötte Yasmine och SAnjib. Vi tog 13 till Ikea och flumma runt som fan !!!! Haha det va några personer som trodde vi ar dockor när vi "sov"  dubbelsängen. Massa skoj. Sen leta lite julklappar och så... MEn hittade ingen. SUR ! Nu ska jag kolla lite på alla dåliga program som är på tv.
Ny profilbild på facebook !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0