Bandy bandy bandy, hela helgen. Och imorgon är det onödig skola !

Idag gick jag upp tidigt för att åka till Motala för att spela match med killarna. Såklart vann vi ! Har precis kommit hem och minmobil blev utladdad på bussen, fy fan vad tråk jag trodde jag skulle få. Men nej då gjorde Ippe och jag något tråk som var fett skoj... (a'
Nu sitter jag i soffan och tittar på svenska holywood fruar och ska snart äta.
Idag gick jag upp tidigt för att åka till Motala för att spela match med killarna. Såklart vann vi ! Har precis kommit hem och minmobil blev utladdad på bussen, fy fan vad tråk jag trodde jag skulle få. Men nej då gjorde Ippe och jag något tråk som var fett skoj... (a'
Nu sitter jag i soffan och tittar på svenska holywood fruar och ska snart äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0