Brorsans dator- inga bilder

Jag orkade inte gå ner i källaren och hämta min dator så tog brorsans istället. ÄR barnvakt åt Olle just nu han tjatar om att han vill leka så får väl ta och göra det då...
Skolan idag flöt på fick B på matteprovet :D och C på hemkunskapen ( termisbeyg) men matten är jag såå häär nöjd med ! Sen så börjar spanska löäraren gilla mig lite haha nej men hon har alltid haft allt emot mig och Maja men idag !! asså shiit hahha nej men seriöst !
Träningen- ingen kommentar alla behöver verkligen snacka !
Och jävla piss fitta ( hur dumma får **** va?)
Så nu har jag dampat klart på soffkudden och är klar med inlägget :D
JAG SAKNAR DIG MIN FINA PLUTTEFLICKA' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0