Hela min långa tråkiga jobbiga dag i ord.

Imorse var det fösta gången på typ 100 år jag inte orkade gå upp ! Men så gick jag upp ialla fall och var ensam hemma eftersom Olle hade Lucia på dagis och de andra var och kollade. Så bussade jag mig till skolan och min buss har ju bytt till 14 för er som inte visste det. Så kollade ju högst upp på skärmen och där står ju 2:an nu mera så jag bah : vänta i 8 minuter på bussen ! palla ... men som tur så såg jag fel. Sen skola först matte och sen Lucia... HAha det var ju två tjejer som jag berättade började tjafsa ! På musiken så spelade upp åra band låtar. Våran var så klart bäst då ! ha, nej men Skogen lten var också bra. MEn aja gick ju bra ble bara några fel... Efter skolan så gick vi till ica och konsum så glömde jag min äska där -.- jobbigt så fikc gå tillbka så missade jag 14 igen... FAst nuj är jag hemma då ! Ikväll blir det ost o kex Yammie ! ;D
En vanlig musiklektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0