Ska skaffa en ny blogg. Med min bebis Ronja. Måste bara komma på namn, förslag tack !

Skolan flöt på mest bara chill. Ikväll är det bandy träning och fotboll men det blir bandy för på onsdag så är det upplandslagsträning med pöjken.
Nu ska jag göra något jätterligt... fast kommer inte på vad det är hah ! nej då men ska nog gå ut och skotta snö för att vara lite snäll mot mor och far eftersom det är jul snart... plus poäng på mig där !
Skolan flöt på mest bara chill. Ikväll är det bandy träning och fotboll men det blir bandy för på onsdag så är det upplandslagsträning med pöjken.
Nu ska jag göra något jätterligt... fast kommer inte på vad det är hah ! nej då men ska nog gå ut och skotta snö för att vara lite snäll mot mor och far eftersom det är jul snart... plus poäng på mig där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0