Inget batteri jag dööör !

Nu kommer mitt andra inlägg... tror jag. aja men skola idag som vanligt. Syslöjd ohc snart är jag klar med min fula necessär. Haha ni ska bara veta hur jävla ful den är. På son idag så skulle vi göra något grupparbete liknande sak och då är man me Palmen och jag avr och sen kom Maja in  gruppen :D Haha även fast det inte blev så mycket göra på lektionen så var det kul iaf. ikväll ska jag på bandyträning och sen hem och kollla eeehh.... vet inte men ågot lär ju vara på tv.
Och så har ju mitt batteri gått sönder så kan inte vavra inne på min dator... Så har inga bilder ...... Men här får ni en endå :D
Tröjan som jag tror jag kommer få idag- lag tröja bois ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0