Någon vettig människa som läser bloggen och kan lära mig att vila?

Allianscupen... Fitta oxå. Aja grattis SIRIUS, inte så oväntat, men men. Snart ska jag dra på bandymatch. VI möter Team Hälsingland i Relita. Får se hur det går. Seh hem och jg måstge bara säga att jag måste lära mig att chilla vila, men jag vet inte hur jag sak göra... Haha det låter jättekonstigt men jag vet verkligen inte hur jag sak göra. INTE LIGGA I SÄNGEN. TV - tråkigt- film, nej tack- dator, ajabaja Emma. Alltså det finss ju typ inga mera sätt att göra hjälp mig.!!! Sen ikväll så kanske det blir ROnja men imorgon ska jag vila och spelaa match på kvällen mot sunnersta. Sen på måndag åker jg till söråker. MEr om det sen ;*
GamlaUpsalaSportKlubbF97/GamlisFotbollsFörening

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0